
פסיכולוגיה של שיווק נדל"ן : איך להבין ולהשפיע על החלטות רכישה
פסיכולוגיה של שיווק נדל"ן : איך להבין ולהשפיע על החלטות רכישה תוכן עניינים מה גורם ללקוח להתמקד בפרויקט נדלן מסוים ולהתעלם לחלוטין מפרויקטים דומים? תופתעו
בענף הנדלן התחרותי של ישראל, ניהול לידים נכון ומתן מענה מהיר, עשויים לייצר את ההבדל בין עסקה מוצלחת לבין הזדמנות שפוספסה. אתם משקיעים לא מעט מאמצים בקמפיינים לטובת איסוף לידים איכותיים, כך שמן הראוי שהמענה יהיה מהיר ומקצועי על מנת להכות על הברזל בעודו חם. תארו לעצמכם מצב בו לקוח פוטנציאלי מתעניין בפרויקט שלכם, משאיר פרטים באתר/ברשת חברתית ומקבל מענה מקצועי שלכם בתוך שעות בודדות לכל היותר. המענה המהיר יוצר רושם חיובי ומגדיל באופן משמעותי את הסיכויים לסגירת עסקה. כאן במאמר, נסביר מדוע ניהול קפדני של לידים ומענה זריז כה חשובים עבור כל פרויקט שיווק נדלן.
ניהול לידים הוא אחד המרכיבים הקריטיים ביותר בהצלחה של פרויקט שיווק נדלן. כיום, כאשר פרויקטים חדשים מוקמים זה לצד זה, התחרות בענף הנדלן גבוהה וכל ליד מהווה הזדמנות שאסור לכם לפספס. האופן בו הלידים מטופלים כבר מהרגע הראשון, קובע האם תיסגר עסקה או שהלקוח יעבור את המתחרים. השלב הראשון בקשר עם הלקוח הוא הצ'אנס היחיד שיש לכם לייצור רושם ראשוני חיובי ולשדר אמינות, מקצועיות, זמינות ואכפתיות. טיפול מהיר בלידים מגדיל את הסיכויים להפוך את הלקוח הפוטנציאלי ללקוח בפועל, ובו זמנית גם מחזק את האמון של הלקוח בכם.
ידעתם שמחקרים בתחום השיווק הוכיחו שתגובה מהירה לליד מגדילה משמעותית את הסיכויים לסגור עסקה? פעמים רבות, ההבדל בין מענה בתוך 24 שעות לבין מענה לאחר 48 שעות הוא ההבדל בין עסקת מכירה לבין הזדמנות שאבדה. לקוחות שמחפשים דירה חדשה מצפים לשירות מיידי וזמין. אם לא יקבלו אותו מכם – הם יפנו למתחרים.
כל ליד מביא עמו חלון הזדמנויות קצר ובמקרים רבים אף קצר מאוד. כאשר אתם אנכם מגיבים במהירות לליד, הלקוח מפרש זאת כחוסר מקצועיות או חוסר עניין. בהתאם, האמון הראשוני מתערער וגם במידה והלקוח טרם פנה אל המתחרים, יהיה לכם קשה לבנות עם הלקוח הזה יחסי אמון. עליכם להבין שתהליך רכישת דירה הוא צעד מלחיץ – הלקוחות שלכם מצפים וזקוקים למענה מהיר, ובעיקר, לגורם מקצועי ואמין שהם יכולים לסמוך עליו.
כמו כן, מענה איטי שלכם מגדיל את הסיכויים לפנייה של הלקוח למתחרים. אם אתם לא תהיו ערוכים למענה מקצועי מהיר והמתחרים שלכם דווקא כן – אותו לקוח שלא קיבל מענה אצלכם, יקבל פנייה מהמתחרים עוד באותו היום. התוצאה תהיה אבדן של ליד איכותי ופגיעה בסיכויים לסגור עסקה.
מערך מענה ייעודי : יש לקבוע מראש גורם שאחראי על קבלת הפניות בטלפון, באתר וברשתות החברתיות. הקפידו לקבוע יעדים למענה לכל פנייה, ובמידת הצורך, הסדירו גיבוי למענה מקצועי במטרה לשדר רצינות ואמינות.
מערכת ניהול חכמה : עבודה עם מערכת ניהול לקוחות (CRM) מאפשרת קבלת הודעות בזמן אמת על כל ליד חדש, מעקב אחר סטטוס הטיפול ופירוט של המענה. עם מערכת ניהול חכמה תוכלו להיות בטוחים שאף ליד אינו "נופל בין הכיסאות".
אוטומציה של תגובות : הסדירו מענה אוטומטי במייל או בווטסאפ עבור כל פנייה. כל לקוח יקבל הודעה שמאשרת שפנייתו התקבלה. שיווק נדלן מבוסס מענה אוטומטי משדר מקצועיות ומעניק ללקוחות תחושת ביטחון.
מענה מחוץ לשעות העבודה : שיווק נדלן דורש עבודה מסביב לשעון, ובכל זאת, לא בכל שעה תוכלו להיות זמינים למענה מידי. על מנת שלא לפספס פניות, ניתן להיעזר בשירותי מענה טלפוני חיצוני, כך שכל פנייה תקבל תגובה גם באמצע הלילה או בשבת.
מחקרים מראים כי הסיכוי להפוך ליד לעסקת מכירה יורד ככל שחולפות הדקות מרגע הפנייה. תגובה שלכם לליד בתוך חצי שעה מרגע קבלת הפנייה, מגדילה פי 9 את הסיכויים ליצירת קשר משמעותי עם הלקוח ביחס למענה בפרק זמן של מספר ימים. שימו לב, בתחום הנדלן, פניות שמתקבלות אחר הצהריים או במהלך סוף השבוע דורשות מענה מהיר מאוד. יש לאותם לקוחות זמן פנוי לחיפוש דירה דווקא בזמנים אלו, אם אתם לא תספקו מענה מהיר, המתחרים שלכם יעשו זאת.
ניהול לידים קפדני ומהיר הוא רכיב חיוני בכל פרויקט שיווק נדלן. כל פנייה היא הזדמנות שדורשת יחס אישי ומקצועי. מענה מהיר יוצר רושם חיובי, בונה אמון ומקדם אתכם לקראת סגירת עסקה. אם תדעו לנהל נכון את הלידים – תגדילו את סיכויי ההצלחה של הפרויקט ותפיקו תועלת מרבית מתקציב השיווק.
פסיכולוגיה של שיווק נדל"ן : איך להבין ולהשפיע על החלטות רכישה תוכן עניינים מה גורם ללקוח להתמקד בפרויקט נדלן מסוים ולהתעלם לחלוטין מפרויקטים דומים? תופתעו
ניהול לידים בשיווק נדלן – טיפים שימושיים למתן מענה מהיר ואיכותי תוכן עניינים בענף הנדלן התחרותי של ישראל, ניהול לידים נכון ומתן מענה מהיר, עשויים
שיווק נדלן למשפחות – איך להגיע לקהל הנכון בפרויקטים חדשים? תוכן עניינים זוג צעיר עם שני ילדים קטנים מחפש דירה – מה חשוב להם? זוג
שיווק נדלן בפייסבוק – שלב אחר שלב תוכן עניינים ידעתם שפוסט אחד בפייסבוק יכול להשיג עבורכם חשיפה ממוקדת, יעילה וזולה יותר מזו של שלט חוצות?
שיווק נדלן בהתאמה אישית : הבנת צרכי הלקוח ויצירת חווית שירות מותאמת תוכן עניינים אנחנו חיים בעידן דיגיטלי, אשר לצד היתרונות הרבים הכרוכים בו, הוא
שיווק פרויקטים למגורים : כלים ושיטות שכדאי להכיר תוכן עניינים שיווק נכון של פרויקט מגורים הוא המפתח להצלחתו – הוא זה שיקבע את קצב
אתר זה עבר תהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות על ידי חברת ביז סטודיו בית תוכנה ובניית אתרים בע"מ
כל הזכויות שמורות לחברת ב. קרן נכסים (98) בע"מ ©