שיווק נכסים ברשתות החברתיות : מדריך למשווקי נדל"ן
שיווק נכסים ברשתות החברתיות : מדריך למשווקי נדל"ן תוכן עניינים הימים בהם שיווק נדל"ן התבסס בעיקר על פרסום של מודעות מכירה בעיתונים ושלטי חוצות חלף
כיום, כאשר מרכזים מסחריים מהווים הרבה יותר ממתחם קניות, עלינו לדעת כיצד לשווק אותם נכון. שיווק יעיל של מרכזים מסחריים הוא כזה שמתבסס על בידול של המרכז המסחרי שלכם מהמתחרים. עליכם לדעת איך להפוך את המרכז ליעד מועדף עבור תושבי האזור ובהתאם גם על המשקיעים. כאן במאמר נציג אסטרטגיות שיווק במטרה לסייע לכם להתבלט ולהשיג במהרה את המטרות העסקיות שהצבתם.
התחרות הגוברת בשוק הנדל"ן המסחרי ידועה היטב לבעלי העסקים ולמשקיעים. עולם הקמעונאות משתנה במהרה וכך גם הרגלי הצריכה. כיום כאשר המסחר המקוון נמצא במגמת עלייה, אנו מתבקשים להעניק ללקוחות ערך מוסף שיפתה אותם להחליף את הנוחות של המסחר המקוון, בביקור במרכז מסחרי. היכולת שלכם לבדל את הפרויקט הנוכחי שלכם מהמתחרים, צפוי לקבוע את המרכז כאטרקטיבי ולהבטיח שגשוג לטווח ארוך.
קנייה שהיא חוויה : מרכז מסחרי מצליח הוא כזה שמסוגל להעניק לצרכנים חוויות מעבר לקנייה עצמה. הלקוחות של המרכז המסחרי מחפשים בידור, תעסוקה לילדים, אינטראקציה חברתית, פעילויות פנאי, פעילויות תרבות ואומנות, פעילויות ספורט, שווקים מקומיים, פעילויות לבני הגיל השלישי.
מענה דמוגרפי : שינויים באוכלוסייה כמו עלייה בתוחלת החיים ושינויים בהרכב המשפחתי, משפיעים על הרגלי הצריכה. היכולת להתאים את המרכז המסחרי למבנה הדמוגרפי המקומי צפויה להעניק לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים.
בניית קהילה : המפתח להצלחה ארוכת טווח של המרכז המסחרי הוא בניית קהילה. קהילה חזקה מעודדת נאמנות של לקוחות בעוד הלקוחות הקבועים משמשים שגרירים לקידום ושיווק המרכז לסובבים אותם. מרכזים מסחריים שיש להם קהילה חזקה, מצליחים להתמודד עם התחרות הגוברת ומגלים עמידות בפני שינויים בהרגלי הצריכה. כמו כן, באמצעות הקהילה ניתן להבין טוב יותר את הצרכים של הלקוחות ולבצע בהתאם שינויים.
חדשנות : שילוב של טכנולוגיות חדשניות וחשיבה יצירתית חיוני לבידול של המרכז המסחרי שלכם וקביעתו כיעד אטרקטיבי. עלינו לדעת איך להעניק ללקוח חוויה משופרת באמצעות טכנולוגיה עם אופציה לאפליקציה, שיווק משפיענים, פעילות ברשתות החברתיות.
כיום כאשר הצרכנים וגם המשקיעים מוצפים באפשרויות רבות ומגוונות, בידול הוא הכלי באמצעותו אנחנו משכנעים אותם לבחור דווקא במרכז המסחרי שלנו. המשמעות של בידול היא בניית תדמית ייחודית, אנו מגדירים את המרכז שלנו כשונה, מעניין, בעל ערך מוסף ובעיקר, מתאים יותר מהמתחרים. הבידול עוזר לנו למשוך לקוחות חדשים, לשמר את הלקוחות הקיימים, להגדיל את נתח השוק ולייצור זהות מותג חזקה.
בידול הוא המפתח להצלחה של פרויקט שיווק מרכזים מסחריים. על מנת להתבלט על פני המתחרים ולמשוך כמה שיותר בתי עסק ומשקיעים, יש צורך באסטרטגיה מובנית ויצירתית בו זמנית. נתחיל את התהליך בבחינת כל המאפיינים של המרכז המסחרי ונזהה אלו מאפיינים אפשר וכדאי להדגיש ולהפוך ליתרונות. שימו לב למיקום של המרכז, לעיצוב מיוחד, לקהל היעד, לטכנולוגיה חדשנית, לאירועים ופעילויות שמתקיימים במרכז, לתוכניות פיתוח אזוריות. השלבים הבאים יהיו אפיון קהל היעד ובחירת ערוצי שיווק עם דגש על ערוצי שיווק מגוונים.
כעת לאחר שמיתגתם נכון את המרכז המסחרי שלכם עם סיפור שמציג אותו בצורה אטרקטיבית, יש לייצור מסרים שיווקיים מותאמים עבור כל קבוצת יעד, ולהתחיל בהפצת המסרים תוך שימוש בטכנולוגיות מתקדמות. יצירת סיפור מותג עם שם, לוגו, סיסמאות, עמודים ברשתות החברתיות, אתר ועלוני פרסום, חיונית לשיקוף הערכים והייחודיות של המרכז. הקפידו על הגדרת מסר ברור שמדגיש את היתרונות הייחודיים של המרכז. למטרת בידול וחשיפה מרבית, ניצור עיצוב ייחודי ומזמין עבור המרכז, נארגן אירועי השקה מרשימים, נשתמש בטכנולוגיות מתקדמות ונפרסם גיוס של חנויות ייחודית שלא ניתן למצוא במרכזי המסחר המתחרים.
בידול של המרכז המסחרי שלכם מהמתחרים הכרחי להצלחת הפרויקט ועמידה ביעדי המכירה. על ידי הבנת הצרכים המשתנים של הקהל, יצירת חוויה ייחודית, אימוץ טכנולוגיות מתקדמות ועיצוב גרפי ייעודי, תצליחו למתג את המרכז המסחרי שלכם כיעד מועדף ובהתאם גם כיעד אטרקטיבי עבור משקיעים בנדל"ן מסחרי אשר מחפשים הזדמנויות להשיג תשואה יציבה וארוכת טווח. שימוש נכון בנתונים כמו מיקום, עיצוב, שוכרים קיימים ואירועי קידום מכירות, משפיע באופן ישיר על ערך הנכס ועל המכירות.
ראו גם: שיווק נדלן מסחרי
שיווק נכסים ברשתות החברתיות : מדריך למשווקי נדל"ן תוכן עניינים הימים בהם שיווק נדל"ן התבסס בעיקר על פרסום של מודעות מכירה בעיתונים ושלטי חוצות חלף
שיווק פרויקטים למסחר: טיפים לשיפור הנראות והחשיפה של הפרויקט תוכן עניינים שוק הנדל"ן בישראל ידוע כשוק תחרותי, כך שחשיפה מירבית מעניקה יתרון משמעותי על פני
מכירות נדל"ן: כיצד להכיר את השוק ולהתאים את האסטרטגיה שלך תוכן עניינים שוק הנדל"ן בישראל נמצא בתנועה מתמדת עם מחירים שעולים ויורדים, ביקוש משתנה והעדפות
שיווק דירות חדשות: המפתח להצלחה בשוק הנדל"ן תוכן עניינים שוק הנדל"ן בישראל ידוע כדינמי ותחרותי. בשל כך, שיווק מוצלח של דירות חדשות דורש אסטרטגיה שיווקית
שיווק מרכזים מסחריים: איך לבדל את המרכז שלך מהמתחרים תוכן עניינים כיום, כאשר מרכזים מסחריים מהווים הרבה יותר ממתחם קניות, עלינו לדעת כיצד לשווק אותם
שיווק נדלן מסחרי: המפתח להצלחת הפרויקט תוכן עניינים תחום הנדלן המסחרי ניצב באחד מהמקומות החשובים ביותר בכלכלה המודרנית, כשהוא מגלם בתוכו מורכבות ודינמיות הדורשות הבנה
אתר זה עבר תהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות על ידי חברת ביז סטודיו בית תוכנה ובניית אתרים בע"מ
כל הזכויות שמורות לחברת ב. קרן נכסים (98) בע"מ ©