שיווק נדלן בפייסבוק - שלב אחר שלב

פרוייקט הורוביץ הדמייה קומת קרקע 2

תוכן עניינים

ידעתם שפוסט אחד בפייסבוק יכול להשיג עבורכם חשיפה ממוקדת, יעילה וזולה יותר מזו של שלט חוצות? שיווק נדלן בפייסבוק מהווה כיום חלק בלתי נפרד מכל פרויקט שיווק. רשת הפייסבוק מעמידה לרשות המשווקים כלים שימושיים שמסייעים במיקוד קהל היעד הנכון, עידוד מעורבות וקידום מכירות אפקטיבי. בעזרת רשת הפייסבוק, ניתן לנהל קמפיינים מדויקים אשר מאפשרים חשיפה מקסימלית, לידים חמים ומכירות בפועל. כך למשל, פרויקט מגורים יכול לזכות לחשיפה של 100,000 איש בתוך שבועיים בעזרת פוסטים ממומנים, קטעי וידאו, תגובות ומענה לפניות בצ'אט, וכל זאת מבלי לקרוע את הכיס. רוצים לדעת כיצד לנצל נכון את מלוא הפוטנציאל הטמון ברשת הפייסבוק לשיווק הפרויקט שלכם? נציג כאן את התהליך המלא שלב אחר שלב. 

יתרונות מרכזיים בשיווק נדלן בפיסבוק

כיום, כאשר אנשים מבלים יותר זמן ברשתות החברתיות מאשר ברחובות, שיווק נדלן בפייסבוק הפך לצעד הכרחי. אם פעם שיווק נדלן היה ממוקד בעיקר בלוחות מודעות מודפסים, בפרסומות ברדיו ובשלטי חוצות, כיום, ניתן להגיע לאותה חשיפה ואף ליותר, מבלי לצאת מהמשרד ובאופן נגיש ומהיר. יש לפייסבוק מיליוני משתמשים בישראל, משמעות הדבר עבור חברות נדלן היא גישה קלה אל קהל פוטנציאלי עצום. 

היתרון המשמעותי ביותר של רשת הפייסבוק טמון באפשרות לבצע פילוח מדויק של קהל היעד על פי גיל, אזור מגורים, תחומי עניין, מצב משפחתי, גובה הכנסה ופרמטרים נוספים. כך למשל, קמפיין שיווק פרויקט נדלן למשפחות בהוד השרון, לא יוצג בפני סטודנטים בבאר שבע. בנוסף, רמת המעורבות של ישראלים ברשת הפייסבוק גבוהה. הישראלים מגיבים לפוסטים, שואלים שאלות, משתפים, צופים בסרטוני וידאו ושולחים הודעות בזמן אמת.

שיווק בפייסבוק הוא צעד חכם גם לניהול תקציב השיווק. הממשקים מאפשרים לכם לעקוב באופן יומיומי ואף שעתי אחר הוצאות השיווק עם אפשרות לאופטימיזציה תוך כדי תנועה. בהשוואה אל פלטפורמות פרסום מסורתיות, הפייסבוק נחשב לכלי דינמי, גמיש, ניתן להתאמה אישית וזול. עם שיווק נדלן בפייסבוק, אתם מקבלים יותר חשיפה בפחות כסף, בתוספת יכולת לבחון את התוצאות בזמן אמת. 

7 פעולות הכנה לקראת שיווק בפייסבוק

  1. הגדרת מטרות : לפני שאתם יוצאים לדרך ומתחילים לפרסם, חשוב לקבוע מה בדיוק אתם מבקשים להשיג? יש הבדל בין קמפיין שנועד לקדם חשיפה לבין קמפיין לאיסוף פניות ראשוניות או קמפיין שמזמין אנשים לסיור או אירוע השקה. 
  2. אפיון קהל היעד : יכולת פילוח של קהל היעד בדיוק מרבי מייצרת יתרון משמעותי ביותר שיש לשיווק נדלן בפייסבוק. ככל שהגדרת קהל היעד תהיה מדויקת יותר, כך הקמפיין יהיה אפקטיבי יותר. על כן, עליכם לשאול: מי צפוי להתעניין בנכס? היכן מתגורר קהל היעד שלכם? מהו המצב המשפחתי של קהל היעד? מהי רמת ההכנסה של קהל היעד? האם אתם מתמקדים בלקוחות שמחפשים דירה למגורים או דירה להשקעה?
  3. סגנון התוכן : התאמה נכונה של הטון והתוכן למאפיינים של קהל היעד הכרחית מאוד. עלינו להתנסח בשפה התואמת את קהל היעד עם דגש על בחירת מילים, סוג התמונות ועיצוב הפוסט. בהתאם, במידה וקהל היעד שלכם הוא פנסיונרים, כדאי להדגיש פרטים כמו נגישות וחיי קהילה. לעומת זאת, עבור זוגות צעירים נבליט יתרונות כמו תחבורה ציבורית, מרכזי קניות ומקומות בילוי.
  4. הכנת חומרי שיווק : רשת הפייסבוק היא מדיה ויזואלית לכל דבר. יש לשים לב לפרטים הקטנים ולהקפיד שלא להעלות תמונות מטושטשות או טקסטים עם שגיאות כתיב. לקראת השקת הפרויקט, נקפיד להצטייד בתמונות באיכות גבוהה, סרטוני וידאו עם כתוביות, הדמיות וטקסטים שיווקיים תמציתיים וברורים עם קריאה לפעולה.
  5. הקמת דפים : עבור כל פרויקט נדלן יש להקים דף עסקי מפורט ועדכני. לטובת ניהול וגיבוש הקהילה, אפשר וכדאי יהיה לפתוח גם קבוצת פייסבוק וקבוצת ווטסאפ. הדפים נדרשים בכדי להוביל את הלקוחות הפוטנציאליים אל מקום ברור בו יוכלו להשאיר פרטים, לשאול שאלות ולפתח קשרים חברתיים ורגשיים.
  6. הגדרת תקציב : מהו התקציב היומי העומד לרשותכם? האם אתם מתכננים להריץ קמפיינים על בסיס שבועי או חודשי? יש לתכנן מראש את חלוקת התקציב תוך התייחסות לעלויות פרסום ולעלויות של ייצור תכנים מקצועיים. ההמלצה למתחילים שרוצים לבחון היתכנות היא על תקציב של כ-100 ₪ ליום לזיהוי המסלולים האפקטיביים.
  7. מעקב ובקרה : יש למנות גורם אחראי למענה לפניות, מעקב אחר תגובות וביצועים, שיפור ביצועי הקמפיין ומתן מענה מקצועי ומהיר ללידים. שיווק נדלן מקצועי מחייב אתכם בתגובה לכל שאלה או פנייה בצ'ט, מעקב אחר לייקים ובחינת ביצועי המודעות. אם לקוח פנה אליכם בבקשה לקבל פרטים נוספים ואתם לא השבתם לפנייה, הלקוח עלול לפנות אל המתחרים. 

שיווק נדלן בפייסבוק אשר מתנהל בצורה מקצועית מעניק לכם יתרון אסטרטגי מהותי. החל משלב הגדרת המטרות ועד לשלב בו את מפעילים את הקמפיין הראשון שלכם, כל שלב בדרך מגדיל את החשיפה, מחבר אתכם אל האנשים הנכונים ומחזק את האמינות שלכם. כאשר משתמשים נכון בכלים שמערכת הפרסום של פייסבוק מציעה, מתגלה מנוע מכירות אפקטיבי ורווחי במיוחד.  

מאמרים אחרונים

Open chat
אהלן, הגעתם לב.קרן
איך נוכל לעזור?