
פסיכולוגיה של שיווק נדל"ן : איך להבין ולהשפיע על החלטות רכישה
פסיכולוגיה של שיווק נדל"ן : איך להבין ולהשפיע על החלטות רכישה תוכן עניינים מה גורם ללקוח להתמקד בפרויקט נדלן מסוים ולהתעלם לחלוטין מפרויקטים דומים? תופתעו
ידעתם שפוסט אחד בפייסבוק יכול להשיג עבורכם חשיפה ממוקדת, יעילה וזולה יותר מזו של שלט חוצות? שיווק נדלן בפייסבוק מהווה כיום חלק בלתי נפרד מכל פרויקט שיווק. רשת הפייסבוק מעמידה לרשות המשווקים כלים שימושיים שמסייעים במיקוד קהל היעד הנכון, עידוד מעורבות וקידום מכירות אפקטיבי. בעזרת רשת הפייסבוק, ניתן לנהל קמפיינים מדויקים אשר מאפשרים חשיפה מקסימלית, לידים חמים ומכירות בפועל. כך למשל, פרויקט מגורים יכול לזכות לחשיפה של 100,000 איש בתוך שבועיים בעזרת פוסטים ממומנים, קטעי וידאו, תגובות ומענה לפניות בצ'אט, וכל זאת מבלי לקרוע את הכיס. רוצים לדעת כיצד לנצל נכון את מלוא הפוטנציאל הטמון ברשת הפייסבוק לשיווק הפרויקט שלכם? נציג כאן את התהליך המלא שלב אחר שלב.
כיום, כאשר אנשים מבלים יותר זמן ברשתות החברתיות מאשר ברחובות, שיווק נדלן בפייסבוק הפך לצעד הכרחי. אם פעם שיווק נדלן היה ממוקד בעיקר בלוחות מודעות מודפסים, בפרסומות ברדיו ובשלטי חוצות, כיום, ניתן להגיע לאותה חשיפה ואף ליותר, מבלי לצאת מהמשרד ובאופן נגיש ומהיר. יש לפייסבוק מיליוני משתמשים בישראל, משמעות הדבר עבור חברות נדלן היא גישה קלה אל קהל פוטנציאלי עצום.
היתרון המשמעותי ביותר של רשת הפייסבוק טמון באפשרות לבצע פילוח מדויק של קהל היעד על פי גיל, אזור מגורים, תחומי עניין, מצב משפחתי, גובה הכנסה ופרמטרים נוספים. כך למשל, קמפיין שיווק פרויקט נדלן למשפחות בהוד השרון, לא יוצג בפני סטודנטים בבאר שבע. בנוסף, רמת המעורבות של ישראלים ברשת הפייסבוק גבוהה. הישראלים מגיבים לפוסטים, שואלים שאלות, משתפים, צופים בסרטוני וידאו ושולחים הודעות בזמן אמת.
שיווק בפייסבוק הוא צעד חכם גם לניהול תקציב השיווק. הממשקים מאפשרים לכם לעקוב באופן יומיומי ואף שעתי אחר הוצאות השיווק עם אפשרות לאופטימיזציה תוך כדי תנועה. בהשוואה אל פלטפורמות פרסום מסורתיות, הפייסבוק נחשב לכלי דינמי, גמיש, ניתן להתאמה אישית וזול. עם שיווק נדלן בפייסבוק, אתם מקבלים יותר חשיפה בפחות כסף, בתוספת יכולת לבחון את התוצאות בזמן אמת.
שיווק נדלן בפייסבוק אשר מתנהל בצורה מקצועית מעניק לכם יתרון אסטרטגי מהותי. החל משלב הגדרת המטרות ועד לשלב בו את מפעילים את הקמפיין הראשון שלכם, כל שלב בדרך מגדיל את החשיפה, מחבר אתכם אל האנשים הנכונים ומחזק את האמינות שלכם. כאשר משתמשים נכון בכלים שמערכת הפרסום של פייסבוק מציעה, מתגלה מנוע מכירות אפקטיבי ורווחי במיוחד.
פסיכולוגיה של שיווק נדל"ן : איך להבין ולהשפיע על החלטות רכישה תוכן עניינים מה גורם ללקוח להתמקד בפרויקט נדלן מסוים ולהתעלם לחלוטין מפרויקטים דומים? תופתעו
ניהול לידים בשיווק נדלן – טיפים שימושיים למתן מענה מהיר ואיכותי תוכן עניינים בענף הנדלן התחרותי של ישראל, ניהול לידים נכון ומתן מענה מהיר, עשויים
שיווק נדלן למשפחות – איך להגיע לקהל הנכון בפרויקטים חדשים? תוכן עניינים זוג צעיר עם שני ילדים קטנים מחפש דירה – מה חשוב להם? זוג
שיווק נדלן בפייסבוק – שלב אחר שלב תוכן עניינים ידעתם שפוסט אחד בפייסבוק יכול להשיג עבורכם חשיפה ממוקדת, יעילה וזולה יותר מזו של שלט חוצות?
שיווק נדלן בהתאמה אישית : הבנת צרכי הלקוח ויצירת חווית שירות מותאמת תוכן עניינים אנחנו חיים בעידן דיגיטלי, אשר לצד היתרונות הרבים הכרוכים בו, הוא
שיווק פרויקטים למגורים : כלים ושיטות שכדאי להכיר תוכן עניינים שיווק נכון של פרויקט מגורים הוא המפתח להצלחתו – הוא זה שיקבע את קצב
אתר זה עבר תהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות על ידי חברת ביז סטודיו בית תוכנה ובניית אתרים בע"מ
כל הזכויות שמורות לחברת ב. קרן נכסים (98) בע"מ ©