
פסיכולוגיה של שיווק נדל"ן : איך להבין ולהשפיע על החלטות רכישה
פסיכולוגיה של שיווק נדל"ן : איך להבין ולהשפיע על החלטות רכישה תוכן עניינים מה גורם ללקוח להתמקד בפרויקט נדלן מסוים ולהתעלם לחלוטין מפרויקטים דומים? תופתעו
זוג צעיר עם שני ילדים קטנים מחפש דירה – מה חשוב להם? זוג מבוגר עם 3 בני נוער מתעניין בדירה בפרויקט – מה הם באמת צריכים? שיווק נדלן למשפחות מתחיל בהבנה עמוקה של הצרכים הסמויים והגלויים שיש למשפחות. לרוב, משפחות עם ילדים מחפשות קרבה לגני ילדים ובתי ספר טובים, פארקים מטופחים, חיי קהילה, סמיכות למרכזי קניות ובילוי, תחושת ביטחון, תחבורה ציבורית, ובעיקר, איכות חיים. על מנת לשווק נדלן למשפחות עלינו לדבר בשפה הנכונה – קמפיין פרסום לדירות יוקרה לא יראה כמו קמפיין לדירות 4 חדרים במתחם דיור סמוך למרכזי חינוך ופארק. אם נדע להדגיש את המענה לצרכים של המשפחות בקמפיין, נקבל כמות גדולה יותר של פניות רלוונטיות.
משפחות מחפשות הרבה יותר ממבנה חדיש ומרשים – הן מחפשות סביבת חיים שלמה. כך למשל, משפחות צעירות שמעוניינות בדירה חדשה, נותנות עדיפות לפרויקטים שקרובים לבתי ספר וגני ילדים איכותיים, פארקים ירוקים ומרכזי קניות. לדוגמה, פרויקט מגורים שפורסם תוך הדגשת קרבה לבית ספר יסודי מבוקש ולמרכז קהילתי, הצליח למשוך מאות מתעניינים תוך שבועות ספורים. לעומת זאת, שיווק נדלן למשפחות עם ילדים גדולים נמקד בנגישות לתחבורה ציבורית ומרכזי תעסוקה. קהל היעד שלכם הוא משפחות דתיות? הדגישו סמיכות לבתי כנסת ומקוואות. פרט למיקום, משפחות מחפשות דירות מרווחות, מרפסת שמש, ממ"ד, חנייה צמודה, מחסן, גני משחקים, מתנ"ס סמוך וקהילה תומכת.
איך יודעים מהי המשפחה האידאלית עבור כל פרויקט? זיהוי דפוס המשפחה המתאים ביותר עבור כל פרויקט חיוני למיקוד הקמפיין וקבלת פניות רלוונטיות. בחינה של שלושת הפרמטרים הבאים תסייע להגדרת קהל היעד ובניית קמפיין פרסום:
על מסרים שיווקיים לשלב בין מענה רגשי (תחושת בית, קהילה, ביטחון לילדים) לבין מענה פונקציונלי (פרטים על שטח הדירה, קרבה לבתי ספר, תחבורה נוחה). בכדי להעניק ללקוח חוויה מלאה ככל האפשר וליצור חיבור, נשלב תמונות איכותיות, סרטוני וידאו קצרים וסיפורים אישיים של משפחות מאושרות שכבר רכשו דירה בפרויקט. יש להדגיש יתרונות שעונים לצרכים של המשפחות : קרבה לגני ילדים ובתי ספר איכותיים, פארקים, קהילה תוססת וחיי משפחה. כך למשל, לא נפרסם רק "דירת 4 חדרים מרווחת", אלא נציג זוג הורים עם 2 ילדים משחקים בגינה הפרטית או נפגשים בגינה הציבורית הסמוכה עם משפחה נוספת.
התאמת המסרים והחומרים השיווקיים לקהל היעד קריטית לשיווק מוצלח של פרויקט מגורים חדש. במטרה ליצור חיבור והנעה לפעולה, יש לשלב בין תוכן רגשי לבין תוכן פונקציונלי, תוך שימוש מושכל בתמונות ובהדגשת היתרונות הרלוונטיים ביותר עבור קהל היעד.
שילוב בין פלטפורמות דיגיטליות לפלטפורמות מסורתיות חיוני כיום בכל פרויקט שיווק נדלן. יש לוודא התאמה לאופי של המשפחות ולאופן בו הן צורכות מידע. פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם מאפשר פילוח מדויק על פי גיל, מצב משפחתי ותחומי עניין. הפעילות ברשתות החברתיות מתאימה במיוחד לקמפיינים ויזואליים המדגישים את חוויית המגורים. פרסום ממומן בגוגל ויוטיוב מתאים למשפחות שמבצעות חיפוש אקטיבי אחר פרויקטים חדשים.
במקביל, יש להשקיע גם בשילוט חוצות במוקדים אסטרטגיים, פרסום במקומונים, דיוור ישיר והפקת אירועים לטובת חשיפה פיזית וקידום יצירת קשרים חברתיים ורגשיים. בחירת הפלטפורמות מתבצעת על פי מיקום קהל היעד, סוג התוכן, התקציב והמטרות השיווקיות. בין אם אתם מעוניינים בהעלאת מודעות, ביצירת לידים איכותיים או בהנעה לפעולה – שיווק נדלן נכון דורש שילוב בין כמה פלטפורמות יחד עם התאמה אישית של המסרים.
פסיכולוגיה של שיווק נדל"ן : איך להבין ולהשפיע על החלטות רכישה תוכן עניינים מה גורם ללקוח להתמקד בפרויקט נדלן מסוים ולהתעלם לחלוטין מפרויקטים דומים? תופתעו
ניהול לידים בשיווק נדלן – טיפים שימושיים למתן מענה מהיר ואיכותי תוכן עניינים בענף הנדלן התחרותי של ישראל, ניהול לידים נכון ומתן מענה מהיר, עשויים
שיווק נדלן למשפחות – איך להגיע לקהל הנכון בפרויקטים חדשים? תוכן עניינים זוג צעיר עם שני ילדים קטנים מחפש דירה – מה חשוב להם? זוג
שיווק נדלן בפייסבוק – שלב אחר שלב תוכן עניינים ידעתם שפוסט אחד בפייסבוק יכול להשיג עבורכם חשיפה ממוקדת, יעילה וזולה יותר מזו של שלט חוצות?
שיווק נדלן בהתאמה אישית : הבנת צרכי הלקוח ויצירת חווית שירות מותאמת תוכן עניינים אנחנו חיים בעידן דיגיטלי, אשר לצד היתרונות הרבים הכרוכים בו, הוא
שיווק פרויקטים למגורים : כלים ושיטות שכדאי להכיר תוכן עניינים שיווק נכון של פרויקט מגורים הוא המפתח להצלחתו – הוא זה שיקבע את קצב
אתר זה עבר תהליך הנגשה לבעלי מוגבלויות על ידי חברת ביז סטודיו בית תוכנה ובניית אתרים בע"מ
כל הזכויות שמורות לחברת ב. קרן נכסים (98) בע"מ ©