שיווק נכסים ברשתות החברתיות : מדריך למשווקי נדל"ן

שיווק נכסים ברשתות החברתיות

תוכן עניינים

הימים בהם שיווק נדל"ן התבסס בעיקר על פרסום של מודעות מכירה בעיתונים ושלטי חוצות חלף מהעולם. בעולם הדיגיטלי בו אנו חיים, הרשתות החברתיות מהוות כלי שיווקי חיוני עבור משווקי נדל"ן. כאן במאמר נסביר כיצד בונים נוכחות דיגיטלית חזקה במטרה להפוך את הנכס שלכם לוויראלי, ליהנות מחשיפה מרבית ולסגור עסקאות מכירה רבות במהירות. 

עבודה נכונה בפלטפורמות כמו פייסבוק, טיק טוק ואינסטגרם מאפשרת הצגת נכונה של הנכס בצורה אטרקטיבית, הגעה אל קהל יעד ויצירת קשרים עם לקוחות פוטנציאליים. אם אתם משווקים כעת פרויקט נדל"ן, תמצאו כאן אסטרטגיות, טיפים מעשיים וכלים שימושיים לסגירת עסקאות נדל"ן. 

בחירת הפלטפורמה הנכונה לשיווק הפרויקט

הבחירה של פלטפורמות השיווק היא חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק. עלינו לבחון את המאפיינים הייחודיים ואת היתרונות של כל רשת חברתית ולקבל החלטה בהתאם. על מנת לבחור נכון, חשוב שתכירו את 3 הרשתות החברתיות הבאות:

רשת פייסבוק – עבור הקהל הישראלי, רשת פייסבוק מהווה חלק בלתי נפרד משגרת היום ומקור ראשי לצריכת מידע. משווקי נדל"ן משתמשים בפייסבוק ליצירת דפים עסקיים עבור כל פרויקט ועבור המותג, פרסום סרטונים ופוסטים, מענה ללקוחות קיימים ופוטנציאליים. שיווק נכסים בפייסבוק כולל גם מעורבות בקבוצות רלוונטיות בתחום הנדל"ן והשגת חשיפה לקהל יעד ממוקד באמצעות פרסום ממומן. 

רשת אינסטגרם – ויזואליות ממלאת תפקיד חשוב בכל פרויקט שיווק נכסים וכאן בדיוק נכנסת לתמונה רשת האינסטגרם. עליכם ליצור חשבון אינסטגרם אטרקטיבי, לפרסם תמונות וסרטונים של הנכסים ולהשתמש נכון בכל הפילטרים וכלי העריכה במטרה להציג את הפרויקט בצורה מושכת ומעניינת. השתמשו נכון בסטוריז על מנת להדגיש את הערך המוסף ולבלוט על פני המתחרים. הקפידו להציג סיורים וירטואליים בנכס ובשטח יחד עם עדכונים בזמן אמת. שימוש בהאשטאגים רלוונטיים יסייע לכם להגיע לקהל רחב, למשל :  #נדלן, #דירהחדשה בתל אביב, #השקעותנדלן, #דירה להשקעה.

רשת טיק טוק – את קהל היעד הצעיר שמחפש דירה ראשונה לרכישה נפגוש בטיק טוק. שיווק נדל"ן בטיק טוק מתבסס על פרסום סרטונים יצירתיים שמהווים כלי שיווקי רב עצמה. אל תפספסו את ההזדמנות להציג את הפרויקט בצורה חדשנית ואטרקטיבית. הפעילות בטיק טוק מאפשרת לכם לנצל טרנדים חמים במטרה להגדיל את החשיפה ולמתג את הפרויקט. השיווק בטיק טוק מתחיל ביצירת פרופיל מקצועי (חשוב לבחור שם משתמש שמזוהה עם הפרויקט), בחירה נכונה של תמונת פרופיל וכתיבת תיאור קצר בתוספת קישור אל דף הנחיתה/האתר של הפרויקט. 

איך יוצרים תוכן איכותי לשיווק פרויקט נדל"ן ברשתות החברתיות?

בכל אחת מהרשתות החברתיות, יש להקפיד על פרסום קבוע של תוכן מגוון, יצירתי ובעל ערך. סרטוני סיור וירטואלי בדירה לדוגמא או בסביבת הפרויקט, חיוניים להדגשת היתרונות והמאפיינים המיוחדים. בהתאם לאפיון קהל היעד נוסיף לסרטונים מוזיקה ואלמנטים נוספים. סרטוני "לפני ואחרי" יציגו דירה ריקה בפרויקט לצד דירה מעוצבת שמעוררת חשק לעבור לגור בפרויקט. נפיק את הסרטונים על בסיס אפיון של קהל היעד במטרה לשלב בהם גורמי משיכה כמו חיי קהילה, חיים חברתיים, חינוך לילדים, חיי תרבות, מרכז מסחרי סמוך, מגרשי חנייה, עיצוב יוקרתי וכן הלאה. 

תוכן מקצועי מושך תשומת לב, מעורר עניין ומניע את הגולשים לפעולה. על מנת לזכור ביתרון על פני המתחרים עלינו להקפיד על פרסום תמונות מקצועיות, סיורים וירטואליים, סרטונים קצרים ודינמיים (סטוריז) וסרטונים המשדרים עוצמה ברמת תהליך הבניה. את התוכן הכתוב והמצולם נלווה עם גרפיקה מקצועית למיתוג הפרויקט והחברה. 

במטרה למשוך קהל רחב (גם משקיעים), נפרסם פוסטים על נושאים רלוונטיים לנדל"ן : מגמות בשוק הנדל"ן, טיפים לעיצוב ותיאורים של האזור. נוסיף תיאורים מפורטים ומעניינים של הדירות עם דגש על היתרונות של הפרויקט ועל הבידול שלו מפרויקטים אחרים. ליצירת תוכן מצוין ומניב ניצור סיפור סביב הנכס, נשתמש בשפה ברורה ופשוטה ונקפיד על טקסטים קצרים ונוחים לקריאה. לכל אורך הדרך, נענה על שאלות של לקוחות ונשיב לכל פנייה של לקוח מתעניין. הומור הוא כלי שימושי ליצירת קשר רגשי עם הקהל, השתמשו בו נכון. אל תשכחו להשתמש בהאשטאגים רלוונטיים על מנת לאפשר ללקוחת למצוא את התוכן שלכם בקלות. התעדכנו בכל הטרנדים החמים ושלבו אותם במידת האפשר בתוכן שלכם. 

זה נראה לכם מסובך? שיווק דיגיטלי של פרויקט נדל"ן הוא משימת ברת ביצוע. אם תשתמשו נכון ברשתות החברתיות תצליחו להגדיל את החשיפה, להפוך את הפרויקטים שלכם ולוויראליים, לתת דרור ליצירתיות שלכם, לסגור עסקאות בקלות וגם ליהנות מכל רגע. הרשתות החברתיות פותחות בפנינו דלת לעולם של שיווק נדל"ן חכם, אסטרטגיית שיווק מושכלת עומדת מאחורי כל פוסט או תגובה שנראים ללקוח ספונטניים לחלוטין. על ידי יצירת תוכן איכותי, אינטראקציה עם הקהל, וניתוח נתונים, אתם בונים מותג נדל"ן חזק ועומדים ביעדי המכירות שהצבתם. 

מאמרים אחרונים