שיווק פרויקטים למסחר: טיפים לשיפור הנראות והחשיפה של הפרויקט

שיווק פרויקטים למסחר

תוכן עניינים

שוק הנדל"ן בישראל ידוע כשוק תחרותי, כך שחשיפה מירבית מעניקה יתרון משמעותי על פני המתחרים. רוצים לדעת מה עליכם לעשות בכדי שהפרויקט שלכם יבלוט אל מול פני פרויקטים אחרים? מחפשים את הדרך להגיע לחשיפה מקסימלית? לא בטוחים שהפרויקט שלכם מקבל את החשיפה הראויה לו? כאן במאמר תמצאו טיפים מעשיים לשיפור הנראות של הפרויקט והגדלת החשיפה במטרה למשוך משקיעים ולסגור כמה שיותר עסקאות. 

ממש כפי שאנו מבססים את הקמת המבנה על תכנית אדריכלית מדויקת ומפורטת, כך גם נתכנן התוכנית של שיווק נדלן עבור אותו פרויקט. תחילה, עלינו לקבוע תקציב פרסום ולהחליט כיצד להשתמש בו תוך חלוקה לשלבים : טרום השקה, השקה, תחילת בנייה, השלמת בנייה. לכל שלב, יש את צעדי השיווק המתאימים שיבטיחו חשיפה מרבית, יניעו פניות של לקוחות אל משרד המכירות ויעוררו עניין סביב הפרויקט. 

שימו לב, שיווק פרויקטים למסחר מצריך התנהלות דינמית, עלינו לבחון את הנתונים בזמן אמת, לחיות את השטח ובהתאם לצורך לשנות את טכניקות השיווק בהתאם לקצב המכירות. 

הקשר בין הנראות והחשיפה להצלחת פרויקט נדל"ן מסחרי

אם המשקיעים אינם מודעים לקיומו של הפרויקט – סביר להניח שלא יהיו הרבה מכירות. חשיפה גבוהה יחד עם השקעה בנראות, מעוררות עניין ומושכות כך לקוחות פוטנציאליים. ההשקעה בנראות מבטיחה העברת מסרים מדויקים (סמויים וגלויים) וחדירה לתודעה של קהל היעד. השלב הבא יהיה מיתוג ובידול. עלינו למתג את הפרויקט בצורה ייחודית במטרה לבדל ולהבליט אותו על פני המתחרים. שימוש נכון בשפה ויזואלית (לוגו, יצירת מסרים שיווקיים ועוד), מבטיח שהלקוחות יראו את הערך המוסף שיש בפרויקט שלכם ויתנו לו עדיפות על פני פרויקטים מתחרים. 

עקרונות עיצוביים חשובים לשיווק פרויקטים בתחום הנדל"ן

זהות ויזואלית אחידה : יש לשמור על סגנון עיצוב אחיד עבור כל מוצרי השיווק עם דגש על לוגו, צבעים, פונטים. הקפדה על מראה אחיד יוצרת תדמית של חברת נדל"ן מקצועית ואמינה. 

עיצוב נקי : אין זה פשוט לבחור רק אלמנט אחד מתוך כל האפשרויות ובכל זאת, חשוב לעשות זאת. עיצוב עמוס ומבולגן יוצר תחושה של בלבול שמובילה לנטישה מהירה וחוסר עניין. עיצוב נקי, ברור וקל לקריאה, מעביר את המסרים הנכונים בצורה חד משמעית. 

תמונות וגרפיקה : שימוש אך ורק בגרפיקה ותמונות באיכות גבוהה משפר את הנראות של הפרויקט ויוצר רושם מקצועי. תשומת לב לטיב התמונות והגרפיקה חיונית בכל אפיקי הפרסום. 

היררכיה ויזואלית : עליכם ליצור היררכיה ויזואלית נכונה באמצעות שימוש בגדלים שונים של פונטים, צבעים ואלמנטים גרפיים. ההיררכיה הוויזואלית מסייעת לנו למקד את תשומת הלב של הלקוחות במידע חשוב ובמסרי השיווק. 

איך להשיג חשיפה מרבית בשיווק פרויקט נדל"ן מסחרי?

השגת חשיפה מרבית בשיווק פרויקט נדל"ן מסחרי מתחילה בבניית אסטרטגיה שכוללת שימוש במגוון כלים שיווקיים. הצעד הראשון יהיה הגדרה מדויקת ככל האפשר של קהל היעד. עלינו להגדיר מי הוא הלקוח הפוטנציאלי? היכן ניתן למצוא אותו? אלו צרכים וציפיות יש לו? כדאי ליצור פרופיל פיקטיבי של לקוח פוטנציאלי (אחד לפחות) במטרה לדייק את המסרים השיווקיים. 

כעת כאשר אנחנו יודעים מי הוא קהל היעד שלנו, יצרנו זהות ויזואלית ייחודית לפרויקט ויש לנו ביד חומרי שיווק מקצועיים – ניתן להתקדם אל יצירת נוכחות דיגיטלית באמצעות 6 הצעדים הבאים:

  1. אתר אינטרנט מקצועי : הקמת אתר ידידותי למשתמש ומותאם למובייל עם מידע מקיף על הפרויקט. 
  2. אופטימיזציה למנועי חיפוש : התאמת האתר להעדפות של מנועי החיפוש לדירוג גבוהה וחשיפה מרבית. 
  3. שיווק ברשתות החברתיות : נוכחות פעילה ומקצועית, יצירת תוכן מעניין, קמפיין ממומן, קשרי לקוחות. 
  4. שיווק באמצעות תוכן : יצירת בלוגים, מאמרים מקצועיים וסרטונים במטרה למתג את החברה כגורם מקצועי מוביל ואמין. 
  5. פרסום ממומן : קמפיינים ממוקדים ב-google ads למיקום בראש תוצאות החיפוש תחת מילות חיפוש נבחרות. 
  6. רשימת תפוצה : שיווק בדואר אלקטרוני מתבסס על בניית רשימת תפוצה ומשלוח ניוזלטרים עם עדכונים, מסרי שיווק והצעות מיוחדות. 
 

שימוש בטכנולוגיות מתקדמות לחשיפה מרבית

בעידן הדיגיטלי בו הלקוחות הפוטנציאליים שלכם מחפשים מידע אונליין ומעוניינים בחוויות אינטראקטיביות – טכנולוגיות חדשניות כמו הדמיות תלת ממד, סרטוני הדמיה ריאליסטים וסיורים וירטואליים, מציגים את הפרויקט ואתכם בצורה מרשימה. שימוש נכון בטכנולוגיות חדשות חיוני עבור חשיפה רחבה וממוקדת שמעניקה לכם יתרון משמעותי.

חשוב לזכור כי אין נוסחה אחת בטוחה להצלחה בשיווק נדל"ן מסחרי. כל פרויקט הוא ייחודי ובעל מאפיינים משלו. על כן, יש להתאים את אסטרטגיית השיווק באופן אישי לכל פרויקט, תוך התייחסות למיקום, לגודל, לסוג הנכס, לקהל היעד. לא בטוחים באיזו אסטרטגיית שיווק לבחור? האסטרטגיה הנכונה היא כזו שמשלבת בין העולם הדיגיטלי לבין טכניקות שיווק מסורתיות כמו יחסי ציבור, יצירת שותפויות עם עסקים משלימים, פרסום בעיתונות מקומית/רדיו מקומי, השתתפות בתערוכות והפקת אירועים. כמו כן, ישנם מפתחות להצלחה אשר חייבים להילקח בחשבון בכל פרויקט של שיווק נדלן מסחרי – גמישות, יצירתיות, יחסי אנוש טובים, הצבת יעדים ומעקב מתמיד אחר התוצאות. 

מאמרים אחרונים