מיתוג נדלן מנצח – איך לבדל את הפרויקט שלכם מכל השאר

מיתוג נדלן

תוכן עניינים

שוק הנדל"ן של ישראל ידוע כאחד השווקים התחרותיים ביותר, אתם לא יכולים להרשות לעצמכם לוותר על כלי שיווקי רב עוצמה כמו מיתוג. הצלחה של פרויקט נדל"ן אינה נבחנת רק באיכות הבנייה או במיקום מבוקש. על מנת להפוך את הפרויקט למבוקש ולעמוד ביעדי המכירה – נדרש מיתוג נכון שמבדל אתכם מהמתחרים. מחפשים את הדרך למתג פרויקט בתהליך של שיווק נדלן? כאן במאמר נסביר מה אתם צריכים לעשות בכדי להפוך את הפרויקט שלכם אטרקטיבי יותר ולהגדיל את החשיפה לקהל היעד הנכון.

מה זה בכלל מיתוג נדלן?

תהליך מיתוג הוא תהליך בו אנו יוצרים זהות ייחודית ומבדלת עבור הפרויקט. המיתוג כולל אל כל האלמנטים שמרכיבים עבור הלקוח את החוויה במלואה, החל משלב ההיכרות עם הפרויקט ועד לשלב הרכישה וקבלת המפתח לדירה החדשה. מיתוג נדלן נחוץ למטרת בידול, בניית אמון, קידום מכירות ויצירת תגובה רגשית סביב הפרויקט. 

אם חשבתם עד היום שעסקת נדל"ן מסתכמת ברכישת מבנה, הגיע הזמן שתגלו שהלקוחות שלכם רוכשים הרבה יותר מ-4 קירות, הם רוכשים תדמית. אם לא תמתגו נכון את הפרויקט, לא תצליחו למשוך את קהל היעד ובטח שלא לעורר ולקדם רכישות. על מנת למתג נכון פרויקט נדל"ן, עלינו להתייחס לכל פרויקט בפני עצמו ולבנות עבורו תכנית מיתוג ושיווק עם עיצוב לוגו, סיפור, עלוני פרסום, כרטיסי ביקור, דפים ברשתות החברתיות, אתר אינטרנט ושאר אלמנטים שנועדו לחזק את האמינות שלכם בפני הלקוח ולהעניק לפרויקט הילה ייחודית. 

הגדרת ערך מוסף ייחודי לפרויקט

כאשר אנחנו מגדירים ערך מוסף ייחודי עבור הפרויקט, אנחנו מבדלים אותו מפרויקטים אחרים. הלקוחות יבחרו לרכוש דירה בפרויקט שלכם מתוך ידיעה שהם מקבלים יותר. אם הפרויקט שלכם ממוקם בסמיכות לפרויקטים נוספים (דומים), הערך המוסף הוא זה שיעניק לכם יתרון משמעותי על פני המתחרים ויסייע לכם למשוך קהל יעד ספציפי. על מנת לבנות את הגדרת הערך המוסף שהפרויקט שלכם מביא עמו, יהיה עליכם להשיב לשאלות המכווינות הבאות:

  1. מה חסר כרגע בשוק הנדל"ן המקומי? איזה צורך של הלקוחות הפוטנציאליים שלכם לא מקבל מענה?
  2. אלו יתרונות יש לפרויקט שלכם על פני פרויקטים דומים?
  3. מהם הצרכים והרצונות של קהל היעד? מה הם מחפשים בדירה? אלו עקרונות מובילים אותם?
  4. מה מאפיין את הפרויקט? זהו השלב בו אתם מחברים עבור הפרויקט סיפור רקע שסוקר את ההיסטוריה שלו, אלמנטים מעולם האדריכלות, המיקום וכל פרט אחר שמבדל את הפרויקט. 

דוגמאות לבידול של פרויקט נדל"ן תוך מתן ערך מוסף

יש לפרויקט שלכם עיצוב אדריכלי ייחודי? עיצוב מודרני יוצא דופן או מבנה משוחזר מהווים ערך מוסף מבדל, כדאי להדגיש זאת. דוגמא נוספת לערך מוסף מבדל טמונה בטכנולוגיות מתקדמות כמו מערכת בית חכם או פתרונות אנרגיה חדשניים. הפרויקט שלכם כולל בריכה, חניון תת קרקעי או חדר כושר משוכלל? הדגישו זאת. בידול של פרויקט נדל"ן אפשר וכדאי לבסס גם על מיקום אסטרטגי, קיימות (בניין בעל תו תקן ירוק), פרויקט מגורים שמעודד קהילתיות ואינטראקציה בין השכנים ועוד… 

מדוע כדאי להשקיע דווקא במיתוג מבוסס בידול?

רווחיות : הצלחתם לשכנע את קהל היעד שבפרויקט שלכם הם מקבלים יותר? אתם יכולים לקבוע מחירים גבוהים יותר בעבור הדירות ולנמק את המחיר בערך מוסף ייחודי. 

מכירות : ערך מוסף ייחודי הופך את הפרויקט שלכם אטרקטיבי יותר בעבור משקיעים שמתכננים להשכיר את הנכס או למכור אותו בעתיד הקרוב עם רווח. 

שביעות רצון : לקוחות שרוכשים נכס עם ערך מוסף, נוטים להיות מרוצים יותר מהרכישה, הם סבורים שהם מקבלים תמורה מלאה בעד כספם. 

מיתוג חזותי לבידול של פרויקט נדל"ן

בידול ומיתוג של פרויקט נדל"ן דורשים התייחסות לפרטים הקטנים וכאן בדיוק נכנס לתמונה המיתוג החזותי. באמצעות מיתוג חזותי אנחנו בונים עבור הפרויקט זהות מבוססת משלו ובו זמנית גם מעבירים מסרים ברורים לקהל היעד. מיתוג חזותי חכם הוא כזה שמצליח להפוך את חווית הרכישה לחוויה ייחודית, מפתה ומספקת. באמצעות לוגו אישי לפרויקט, בחירת צבעים, איורים, פליירים, שלטי חוצות, אתר אינטרנט, חוברות שיווקיות, מצגות  ודפים ברשתות החברתיות, אתם בונים סיפור סביב הפרויקט, מבליטים אותו מול פרויקטים אחרים ומגדילים את החשיפה. ההשקעה במיתוג חזותי מקצועי משתלמת, מיתוג חזותי ידוע כמעורר אמון בקרב לקוחות פוטנציאליים. 

לסיכום, מיתוג נדלן הוא הרבה יותר ממראה חיצוני. בניית מותג חזק ומובהק מבטיחה שהפרויקט שלכם יבלוט על פני המתחרים, ימשוך את הקהל יגיע להישגים מרשימים. פרויקט נדל"ן מצליח הוא פרויקט בו המיתוג  המבדל מהווה חלק בלתי נפרד מאסטרטגיית השיווק. ההשקעה שלכם במיתוג מבטיחה לכם בידול שמאיץ את המכירות ובונה עבורכם לטווח ארוך מוניטין של חברת נדל"ן מבוססת, אמינה ומצליחה.

מאמרים אחרונים